لب قسمتی از صورت می باشد که از مهم ترین قسمت های فرم دهی و زیبایی صورت به شمار می رود. با افزایش سن و سال ، حجم ، ارتفاع و برجستگی آن دچار تغیرات و پیری می شوند. انجام خدمات تزریق فیلر (ژل) در نواحی صورت به خصوص لب ها سبب جوانسازی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک های زودرس و زیبایی صورت می شود.

در این مقاله می خواهیم به فرایند تزریق فیلر ، انواع فیلر و تمامی فواید این نوع خدمات زیبایی در کلینیک دکتر جواهر بپردازیم.
اسید های هیالورونیک ، یکی از بهترین مواد تشکیل دهنده فیلر (ژل) های لب می باشند ، که در طی سال های اخیر جزو بهترین مواد موجود ، دربرند های مختلف ارائه می شوند. این مواد در راستای ایجاد تقارن و افزایش حجم لب ها استفاده می شود.

مزایای تزریق ژل لب چیست؟

استفاده از اسید های هیالورونیک ، امروزه یکی از بهترین و راحت ترین روش های حجم دهی و متقارن سازی صورت و لب می باشد که نیازی به انجام عمل جراحی ندارد. در ضمن این روش به دلیل استفاده از بی حسی های موضعی فاقد درد ، خونریزی و عوارض می باشد .

تزریق فیلر لب، ماندگاری موقتی دارد و باعث می شود پوستی انعطاف پذیر داشته باشید ، و بعد از چند ماه البته طبق نظر پزشک نیاز به تزریق مجدد دارید.

 آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

تزریق فیلر لب با آخرین متد روز در کلینیک دکتر جواهر ، حدود 30 – 45 دقیقه طول می کشد زیرا یکنواختی و قرینگی در لب شما برای ما بسیار اهمیت دارد.

در مورد لب ،این عمل بعد از دریافت بی حسی موضعی و تزریقی انجام می شود ، چون تزریق ژل در لب بدون بی حسی ممکن است دردناک باشد.

انواع فیلر لب کدام است؟

شاید برای شما مفید باشد : تفاوت های بین بوتاکس و فیلر

انواع فیلر لب

تزریق فیلر لب در انواع و اقسام مدل های مختلف انجام میگیرد که عبارتند از:

نکته) بهتر است قبل از انتخاب مدل مورد نظرتان، با پزشک زیبایی ، مشورت کنید و از راهنمایی هایش ،استفاده کنید.

دغدغه های اصلی شما عزیزان درباره فیلر لب از زبان دکتر جواهر :

پارامتر هایی که هزینه خدمات را تعیین میکنند ، چه چیز هایی هستند؟

یکی از پارامتر های اصلی که هزینه خدمات را در کلینیک های زیبایی تعیین می کند، مواد مورد استفاده ی آنها می باشد

نکاتی که بهتر است قبل از تزریق ژل لب درباره مواد تزریق شونده بدانیم:

متاسفانه خیلی از زیبا جویان زمانی که می خواهند فیلر لب دریافت نمایند هیچگونه سوالی درباره جنس ، کیفیت و برند تولید کننده مواد فیلر نمی پرسند. و تنها دغدغه اصلی شان قیمت مواد تزریق شونده است .

توصیه می کنیم قبل از دریافت خدمات فیلر ، به نکات زیر توجه کنید:

ماندگاری فیلر لب:

ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید چیزی در حدود 6 الی 18 ماه می باشد ، و بعد از آن به صورت طبیعی جذب بدن می شوند و مجدداً باید تزریق فیلر لب را انجام دهید .

نکات مراقبتی که باید برای تزریق فیلر لب بدانید

مراقبت های پیش از تزریق فیلر لب چیست؟

مراقبت های پس از تزریق ژل لب که باید بدانید!

ممنوعیت های تزریق فیلر

انواع فیلر های تزریق

هدف از تزریق فیلر زیر چشم روشن شدن و پر شدن ناحیه اشک یا همان زیر چشم هاست . این تزریق کمک می کند میزان چین و چروک ها و سیاهی های زیر چشم به حداقل برسد.از طرفی تزریق فیلر موجب افزایش رطوبت زیر پوست شده و انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد.

ابتدا نواحی که قرار است فیلر تزریق شود ، علامت گذاری و با مایع تمیز کننده ، استریل می شوند. معمولاً در این روش از کرم های بی حسی موضعی استفاده می شود و عملیات تزریق که چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد انجام می شود.

نواحی که تزریق فیلر زیر چشم در آنها صورت می گیرد عبارتند از : ناحیه اشک یا همان زیر چشم و چین چروک های اطراف چشم.

تزریق فیلر زیر چشم علاوه بر روشن تر شدن و از بین بردن سایه زیر چشم ، سبب جوانسازی ناحیه زیر چشم می شود.

گودی زیر چشم یکی از رایج ترین مشکلات در زیبایی چهره انسان هاست ، که می تواند چهره افراد را بروز دهد. تزریق فیلر زیر چشم یکی از بهترین راهکار های بهبود و ترمیم گودی زیر چشم است که با فاصله یک ماه انجام می شود.

با گذشت زمان و افزایش سن سال وهمچنین مصرف دخانیات بالاخص سیگار ، چین و چروک هایی در کنار دهان و زیر چشم ایجاد می شوند که با لبخند زدن بیشتر خودشان را نشان می دهند.

خبر خوب این است که برای رفع خط خنده یا خط لبخند ، میتوان از تزریق فیلر استفاده نمود.

معمول ترین انواع فیلر ها برای خط های خنده حاوی هیالورونیک اسید هستند. اولین و بهترین اقدامات برای رفع خط خنده علاوه بر هایفو تراپی و تزریق چربی تزریق فیلر می باشد.

همانطور که در موارد فوق مطالعه نمودید ، علت ایجاد خط خنده به دلایل مختلفی بستگی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

ممنوعیت های تزریق ژل خط خنده

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لبخند

مهم ترین نکات برای تزریق فیلر چانه

شاید برای شما مفید باشد : تفاوت بین هایفوتراپی و تزریق بوتاکس

تزریق فیلر چانه

تزریق ژل به چانه نوعی عمل زیبایی برای افرادی است که به دنبال راهی برای فرم دهی چانه ، به همراه زاویه دار کردن خط فک خود هستند.

در این درمان از انواع ژل های تزریقی در راستای درمان مشکلاتی اعم از چال، چانه فرو رفته یا چانه ی افتاده ، استفاده می شود.

تزریق فیلر چانه هم برای زنان و هم برای مردان می تواند نقش بسزایی در زیبایی آن ها داشته باشد. هر شخص نقاط ضعف مرتبط به خود را دارد که با تزریق ژل به چانه قابل اصلاح است .

برای این تزریق پزشک تصمیم می گیرد که بهترین نواحی برای برجسته سازی و اصلاح ظاهر چانه ، کدام نواحی باشند.

فیلر چانه برای چه کسانی مناسب است؟

شکل دادن به چانه با تزریق ژل برای کسانی مناسب است که به سبب تغیرات بافت نرم صورت ، دچار عقب رفتگی یا مسطح شدن چانه هستند.

توجه) در افرادی که به سبب مشکلات دندانی یا استخوانی ، چانه ی عقب رفته دارند ، تزریق ژل در چانه توصیه نمی شود.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چانه

مراقبت های بعد از تزریق فیلر چانه

چه نکاتی برای فیلر گونه باید در نظر داشته باشید

تزریق فیلر گونه

ژل گونه یک روش تزریقی است که حجم ناحیه اطراف استخوان گونه را افزایش می دهد. در این حالت استخوان گونه واضح تر دیده می شود. تزریق ژل در زیر پوست، حجم چین و چروک و خطوط ریز صورت ، را برطرف می کند.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر گونه

مراقبت های بعد از تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر خط اخم

فعالیت هایی نظیر اخم کردن ، خمیازه کشیدن و… با گذشت زمان سبب ایجاد چین خوردگی هایی بر روی پیشانی می شوند که به خط اخم معروف اند. درمان خط اخم یکی از ساده ترین فرآیند هایی است که میتوان با تزریق فیلر، آن را برطرف نمود

مراقبت های قبل از تزریق فیلر خط اخم

مراقبت های بعد از تزریق فیلر خط اخم

انواع خدمات زیبایی در کلینیک دکتر جواهر

کلام آخر

زیبا جویان عزیزی که می خواهند خدمات تزریق فیلر دریافت نمایند ، کلینیک پوست ، مو و زیبایی دکتر جواهر در ارائه دهنده خدمات فیلر چانه ، لیزر ، مزوتراپی و فیلر لب در اصفهان ، با استفاده از بروز ترین و معتبر ترین مواد ، در مکانی آرام و زیبا این امکان را برای شما فراهم می سازد تا باخیالی راحت ، در بهترین کلینیک پوست و زیبایی ، به زیبایی دلخواهتان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *