تمام انسان های این کره خاکی بعد از رسیدن به سن بلوغ دچار رشد مو های زائد در قسمت های مختلف بدن هایشان می شوند، این فرایند در برخی از افراد به سرعت انجام می شود و در برخی دیگر با سرعت کمتری همراه است .

کسانی هم هستند که به خاطر هورمون های ژنتیکی که سیستم بدنشان دارند ،اصلا دچار رشد موهای زائد نمیشوند و اگر هم بشود بسیار کم بوده و یا فقط در یکسری از نواحی خاصی از بدنشان این رشد صورت می گیرد .

لیزر چیست؟ لیزر ، دانش و فناوری است که در علوم مختلف از جمله مهندسی ، علوم پزشکی ، نجوم و… از آن استفاده می شود. در علم پزشکی مصرف لیزر در بخش های مختلفی میباشد .یکی از رایج ترین استفاده در علم پزشکی از لیزر برای حذف موهای زائد است.

مسلماً خیلی از ما با فرآیند لیزرموهای زائد آشنا هستیم و یا از آن در راستای حذف موهای زائد در کلینیک های زیبایی یا مراکز لیزر بهره برده ایم. عدم وجود موهای زائد یکی از عوامل زیبایی و خوش فرمی در خانم ها و آقایان می باشد که در کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر انجام می پذیرد.

در این مقاله میخواهیم که به بررسی کامل و مفصل خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر جواهر واقع در اصفهان بپردازیم .همچنین قصد داریم به کلیه ی سوالات و شبهات شما عزیزان دررابطه با این نوع فرایند حذف موهای زائد پاسخی کامل دهیم.

خدمات لیزر در اصفهان | دکتر جواهر

روش های مختلف برای از بین بردن موهای زائد چیست؟

حذف موهای زائد روش های مختلفی را شامل می شود که تمامی آن ها در دوگروه تقسیم بندی می شوند.

استفاده از کرم ها و پودر های موبر

این نوع پودر و کرم ها بوی بدی دارند و همچنین در کاهش دادن سرعت رشد موهای زائد تاثیری ندارند.

انواع اپیلاسیون

این روش باعث شل شدن پوست و موهای زیر پوستی می شود و درماه فقط یک هفته پوست تمیز است چون برای اپیلاسیون باید بگذاریم موهای زائد بلند شوند تا این فرایند هرماه تکرار شود.

بندانداختن

این روش بسیار دردناک است و باعث ایجاد جوش و دانه بر روی پوست می شود

شیو کردن

این روش مانند لایه بردار عمل میکند و باعث خشک شدن پوست ، حساسیت ، جوش زدن ، ایجاد لک می شود و هر چند روز یک بار باید شیو کرد.

لیزر

حذف موهای زائد با استفاده از این روش ، نسبت به روش های دیگر جدیدترین متد حذف مو های زائد در کلینیک های خدمات پوست و زیبایی می باشد، این روش کمترین عارضه را درکنار نتیجه مطلوب شما در مدت زمان زیاد دارد.

مزایا و معایب لیزر چیست؟

لیزر چه مزایا و معایبی دارد؟

لیزر مو های زائد ، جدید و کم عارضه ترین روش حذف موهای زائد در مجموعه های ارائه دهنده خدمات زیبایی می باشد. این روش نسبت به روش های موقت کمترین آسیب را به پوست می رساند و اثر طولانی تری را بدنبال دارد. هدف از انجام لیزر موهای زائد: کرکی شدن موهای زائد و در نتیجه کاهش رشد آن هاست.

از محاسن این روش میتوان به علائم زیر اشاره کرد:

لیزر كردن موهای زائد بدن چه عوارضی دارد ؟

عمق نفوذ اشعه لیزر در حد فولیکول مو است و به سمت پائین نمی رود.بنابر این باعث تیرگی پوست نمی شود. خیلی از مواقع به دلیل استفاده از دستگاه های لیزر نامناسب و بدون ایمنی ، یا اپراتورهای غیر حرفه ای ، در سطح پوست سوختگی ایجاد می شود و در نتیجه باعث لک و تیرگی در پوست شما می شود. لازم به ذکر است که دستگاه لیزر به خودی خود باعث تیرگی پوست شما نمی شود.

از عوارض لیزر که می توان به آن ها اشاره کرد:

این عوارض جدی نیستند و موقتی می باشند. ولی با این حال، جهت عدم ایجاد این عوارض حتماً خدمات خود را در مطب پزشک انجام دهید.

شاید برای شما جالب باشد :  دلایل اصلی برگشتن موهای زائد پس از لیزر

آیا از فرایند لیزرموهای زائد واهمه دارید؟

این دقیقا همان ترس و دلهره ای است که اغلب افراد در مراجعه اولشان به کلینیک های پوست و مو و مراکز لیزر با آن مواجه هستند. در ادامه باید بگوییم که اگر بخواهیم به منشا درد این نوع خدمات زیبایی اشاره کنیم برمی گردیم به دستگاه های قدیمی لیزر که سیستم های نوری بودند و فرایند حذف موهای زائد با آنها بسیار دردناک بود.

اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های اشعه لیزری ،این ترس و دلنگرانی ها تا حد زیادی ازبین رفتنه اند .این آسودگی خاطر را به شما می دهیم که این خدمت رسانی به شما عزیزان فاقد درد و سوزش است و هیچ جای نگرانی هنگام مراجعه نیست.

اگر همچنان برای مراجعه به کلینیک های موجود و استفاده از این نوع فرآیند زیبایی نگرانی دارید ، می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید و با در میان گذاشتن ترس و نگرانیتان در راستای لیزر موهای زائد از متخصصین مجموعه دکتر جواهر مشاوره دریافت کنید .در نهایت به خیالی راحت و مطمئن دست پیدا کنید.

نکاتی که لازم است قبل از مراجعه به مطب و دریافت خدمات لیزر رعایت کنید چیست؟

نکات مراقبتی بعد از لیزرموهای زائد

عمل لیزر موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است؟

افرادی که ویژگی های زیر را شامل می شوند بهتر است از انجام لیزر موهای زائد به طور موقت و یا دائمی جلوگیری کنند

لیزر مو زائد ابرو و دور چشم خطر ناک است؟

در جواب باید اینطور بگوییم که لیزر این نواحی از بدن حتی با تمام شرایط ایمنی انجام بگیرد، چون نور لیزر دارای اشعه می باشد ممکن است بر روی دید شما تاثیر منفی بگذارد. پس بهتر است از روش های دیگری برای حذف موهای زائد اطراف چشم استفاده کنید.

دستگاه لیزر کلینیک پوست و زیبایی دکتر جواهر

ما در راستای راحتی و آسایش شما عزیزان که لایق بهترین ها هستید ، از آخرین مدل دستگاه لیزر موهای زائد یعنی الکساندرایت دکاموتوس 2022 ، در کلینیک پوست و زیبایی دکتر جواهر استفاده می کنیم . مجموعه زیبایی دکتر جواهر جزو بهترین مراکز لیزر در اصفهان است.در ادامه توضیحاتی را درباره دستگاه و نحوه عملکرد آن ، به شما خواهیم داد.

لیزر موهای زائد به دو روش مختلف انجام می شود. یکی از این روش ها لیزر های نوری هستند ، و دیگری با استفاده از دستگاه هایی هستند که سنگ هایی به اسم الکس در آنها تعبیه شده ، که به لیزر الکساندرایت معروف می باشند.

دستگاهی که در کلینیک زیبایی دکتر جواهر وجود دارد ، دستگاه الکساندرایت از شرکت دکا با نام تجاری MOTUS AX می باشد.

این دستگاه دارای دو ویژگی منحصر به فرد نسبت به دیگر دستگاه های رقبا است:

  1. ویژگی اول این دستگاه حذف موهای زائد ، کاهش میزان چشمگیری از درد در هنگام حذف موهای زائد است.
  2. ویژگی دوم این دستگاه سرعت بالای حذف مو زائد و انرژی ایمنی هست که در این دستگاه تعبیه شده است.

تفاوت دستگاه لیزر الکساندرایت 2022 نسبت به دیگر دستگاه های رقبا:

این دستگاه دارای دو عدد هندپیس می باشد که بر روی یکی از این هندپیس ها سری های شخصی شما عزیزان قرار می گیرد و عمل لیزر انجام می شود . یکی دیگر از هندپیس های این دستگاه به صورت مالشی بر روی پوست عمل می کند که برای افرادی که دارای مو های بور و کرکی هستند بسیار کاربرد بالایی دارد.

امروزه افرادی که دارای موهای بور و کرکی هستند برخلاف قبل می توانند با خیالی راحت و آسوده عمل لیزر انجام دهند.

مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت دکا 2022 نسبت به سایر رقبا:

همانطور که اشاره شد این دستگاه ، ویژگی ها و مزایای متفاوت تری نسبت به دیگر دستگاه های رقبا دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از :

لیزر الکساندرایت برای پوست های مختلف

یکی از مهم ترین و جذابترین ویژگی این مدل از دستگاه لیزر موهای زائد، این است که افراد با رنگ پوست های مختلف (سبز،تیره ،روشن و…) میتوانند با خیالی راحت و بدون در نظر گرفتن عوارض به حذف موهای زائد خود بپردازند.

تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

لیزر موهای زائد باید در چندین جلسه انجام شود تا حداقل یک بار اشعه لیزر در بازه ی زمانی رشد مو به فولیکول مو برخورد کند و آن را غیر فعال کند. پس برای این که بتوانید از لیزر الکساندرایت تاثیر بالایی دریافت نمایید ، بهتر است که تعداد جلسات مراجعه جهت حذف موهای زائد ، 6 الی 8 جلسه باشد.

فاصله بین جلسات لیزر الکساندرایت

زمانی که اشعه لیزر به فولیکول مو برخورد می کند، فولیکول مو وارد فاز خواب می شود. در جلسات اول 30 روز طول می کشد تا وارد فاز رشد شود و با ادامه دادن جلسات، این زمان از 30 روز طولانی تر خواهد شد.

بنابراین فواصل جلسات اول ماهی یکبار و ازماه چهارم به بعد با تشخیص اپراتور، فواصل طولانی تر (40 تا 60 روز) می شود. بعد از اتمام دوره لیزر ، جلسات شارژ با فاصله 3ماه و بعد از 6 ماه و یک سال خواهد بود.

شاید برای شما جالب باشد: معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر فول بادی در اصفهان

کلینیک زیبایی ، پوست و مو دکتر جواهر با استفاده از آخرین مدل دستگاه لیزر موهای زائد ، ارائه دهنده ی تمامی خدمات لیزر ، از جمله صورت ، گردن و کل بدن ، برای بانوان و آقایان با رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی می باشد. ما مفتخریم که جزو بهترین مراکز لیزر در اصفهان هستیم .

آیا لیزر موی زائد سرطان زاست؟

در جواب باید بگوییم که خیر ، زیرا که این فرایند با طول موج هایی که دارد فقط به صورت سطحی بوده و اصلا به اعماق بدن نفوذ پیدا نمی کند و هیچ جای نگرانی نیست.

پاسخ به برخی از سوالات متداول

به دلیل آن که لیزر موهای زائد به نواحی عمقی بدن نمی رسد و به غدد لنفاوی یا گره های لنفاوی اشعه ای نمی رسد، پس هیچگونه ضرری برای شما ندارد.

بعد از این که شما لیزر مو های زائد انجام میدهید مو ها شروع به رویش میکنند و حدود دو الی سه هفته بعد از آن مو ها ریزش پیدا می کنند. توصیه دکتر جواهر به شما عزیزان این است که بین جلسات لیزر شیو انجام ندهید و اگر برایتان مقدور نیست و میخواهید این کار را انجام دهید توصیه میکنیم که با تعداد حداقل انجام بپذیرد.

زمانی که سولار انجام می دهید تا وقتی که پوست شما به رنگ طبیعی بازنگشته به هیچ عنوان لیزر موهای زائد و یا حتی لیزر های جوانساز انجام ندهید. زیرا با حمام آفتاب،پوست شما آب خود را از دست داده است و تخریب شده است و وقتی از لیزر استفاده می کنید باعث ایجاد سوختگی می شود.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *