بسیاری از افراد پس از این که وارد میانسالی می‌شوند و سن آن‌ ها افزایش پیدا می‌کند، ممکن است دچار چین و چروک شوند. پزشکانی که در حوزه زیبایی مشغول فعالیت هستند، توصیه می‌کنند که افراد به منظور افزایش زیبایی پوست از مزوژل استفاده کنند. فواید تزریق مزوژل باعث شده است که این روش به یک روش کاملاً مطمئن و منحصر به فرد تبدیل شود. این روش یک راهکار مطمئن برای افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها و آقایانی است که از آثار پیری رنج می‌برند. شما عزیزانی که قصد تزریق مزوژل را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با آن آشنا شوید.

مزوژل چیست؟

قبل از این که در مورد فواید تزریق مزوژل بیشتر بدانیم، می‌خواهیم بدانیم که مزوژل چیست و چه کاری را انجام می‌دهد. مزوژل در اصفهان، تهران، مشهد، تبریز و سایر شهرهای کوچک و بزرگ کشور ما به منظور زیبا سازی پوست انجام می‌شود. در این فرآیند هیالورونیک اسید وارد پوست آسیب دیده شده و حالت آن را تغییر می‌دهد. به گونه‌ای که پوست چروک شده بازتر شده و زیبایی از دست رفته خود را مجدداً به دست می‌آورد.

معمولاً برای از بین بردن چین و چروک‌هایی که روی پوست صورت و نواحی چشم و پیشانی موجود هستند، از روش مزوژل استفاده می‌شود. گاهی اوقات افراد برای این که موی خود را ترمیم کنند، مزوژل را انتخاب می‌کنند. اما این اشتباه است چرا که شما باید مزوتراپی مو را انتخاب کنید؛ اگر می‌خواهید به نتایج خوبی دست یابید! در این زمینه می‌توانید با دکتر جواهر پور محمد به عنوان برجسته‌ترین پزشک زیبایی مشورت کنید.

مراحل تزریق مزوژل به چه صورت؟

همان طور که هر نوع جراحی زیبایی طی مراحل خاصی انجام می‌شود، مزوژل نیز در مراحل خاص انجام می‌گیرد:

مراقبت‌های لازم قبل و بعد از تزریق مزوژل

مراقبت‌های لازم قبل و بعد از تزریق مزوژل

فواید تزریق مزوژل زمانی خود را نشان می‌دهند که شما به مراقبت‌های بعد و قبل از آن توجه داشت باشید. تمامی افرادی که به نکات این چنینی بی توجه هستند، از نتیجه تزریق مزوتراپی در اصفهان و سایر نقاط کشور ناراضی بوده‌اند و پزشک در این موارد مسئولیتی را قبول نمی‌کند چرا که فرد خودش باید مراقب خودش باشد. در ادامه به نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق مزوژل اشاره خواهیم کرد:

اگر متوجه تورم در ناحیه تحت درمان شده‌اید، روی این ناحیه کمپرس قرار دهید. اگر هم عوارض این تزریقات بیشتر از حد است، آن را با پزشک در میان بگذارید. شما برای این که انتخاب درستی داشته باشید و در بهترین کاربرد از مزوژل استفاده کنید، باید تفاوت بین بوتاکس و فیلر و مزوژل را بدانید. در این صورت است که متوجه خواهید شد آیا مزوژل برای شما مناسب است یا خیر.

چه مدت زمان می‌برد تا نتایج حاصل شود؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین بوتاکس و فیلر و مزوژل این است که مدت زمان ماندگاری نتایج و بروز نتایج در آن‌ها متفاوت است. بوتاکس چند ساعت پس از تزریق نتایج خود را نشان می‌دهد. فیلر هم همین طور است اما مزوژل بلافاصله پس از این که وارد پوست می‌شود، نتایج شگفت انگیز خود را نشان خواهد داد. البته برای این که بهتر بتوانید نتایج این روش درمانی را مشاهده کنید، نیاز به ۴۸ ساعت زمان دارید.

به همین دلیل این روش از تزریقات را نسبت به سایر روش‌ ها بهتر می‌دانند. یکی از مهم‌ ترین فواید تزریق مزوژل این است که حدود ۹ ماه روی صورت ماندگاری دارد. بر خلاف بوتاکس و فیلر که حدود شش ماه روی پوست تاثیر گذاری دارند، این روش را کاملاً به صرفه و مناسب می‌دانند. شما اگر به هر دلیلی از نتایج تزریق این ژل به پوست خود ناراضی هستید، نیازی نیست که تا آخر عمر آن را تحمل کنید چرا که کمی بعد تمامی این تغییرات از بین می‌روند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از فواید تزریق مزوژل برای افزایش جذابیت چهره خود استفاده کنند.

فواید تزریق مزوژل

تزریق مزوژل دارای فواید زیادی است. اگرچه مزوژل مو، صورت، چانه، پوست، غبغب و … می‌توانند تاثیرات مثبتی را از خود بر جای بگذارند اما روش مکمل دیگری هم وجود دارد. اگر می‌پرسید که چرا متقاضیان تزریق مزوژل بیشتر شده‌اند، توجه شما را به این مزایا جلب می‌کنیم:

در کنار فواید تزریق مزوژل باید به عوارض آن نیز توجه داشته باشید. ممکن است تمامی افراد به عوارض تزریق مزوژل دچار نشوند اما بهتر است که نسبت به آن‌ ها آگاهی داشته باشند. کبودی، خارش، سوزش، تورم و ملتهب شدن و درد در پوست این عوارضی هستند که این روش به همراه دارند. به همین دلیل افراد به جای استفاده از این روش از روش‌هایی همچون آر اف فرکشنال در اصفهان استفاده می‌کنند. این نوع از دستگاه‌ ها اگرچه کم خطرتر هستند اما نمی‌ توان عوارضی را برای آن‌ها در نظر نگرفت.

به همین دلیل روش مزوژل را جزو بهترین روش‌هایی می‌دانند که می‌توان در آن عوارض را کمتر کرد. معمولاً پزشکان از داروهای مسکن برای کاهش عوارض استفاده می‌کنند یا استفاده از کمپرس یخ را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند.

آیا مزوژل ارزش هزینه کردن دارد؟

شاید برای شما جالب باشد : نکات مهم برای تزریق ژل لب

تزریق مزوژل برای چه کسانی مناسب نیست؟

افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند، قادر به انجام تزریقات مزوژل نیستند. این افراد می‌توانند از روش اراف فرکشنال در اصفهان و سایر نقاط کشور چین و چروک‌های پوستی خود را از بین ببرند. البته اگر زیر نظر پزشک تایید شده باشند:

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد فواید تزریق مزوژل با شما صحبت کردیم. تزریق مزوژل می‌تواند پوست را جوان‌تر کند و بر کیفیت و شفافیت پوست بیفزاید. شما باید پزشکی ماهر مثل دکتر جواهر را برای انجام تزریقات مزوژل انتخاب کنید تا به مزایای آن دست یابید. در کنارش هم لازم است که به عوارض و خطرات و نکات مراقبتی پس از تزریق مزوژل توجه داشته باشید.

سوالات متداول

آیا مزوژل ارزش هزینه کردن دارد؟

بله قطعاً فواید تزریق مزوژل هستند که باعث افزایش متقاضیان آن شده‌اند. به همین دلیل این روش درمانی برای افزایش زیبایی پوست ارزش هزینه کردن را دارد.

آیا مزوژل دردناک است؟

تزریقات این چنینی درد کمی را به افراد تحمیل می‌کنند. ممکن است کمی درد را حین انجام این عمل یا پس از آن داشته باشید اما پس از چند ساعت این دردها کاملاً از بین خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *