بوتاکس پیشانی یکی از کم تهاجم‌ ترین روش‌ های جوانسازی پیشانی به شمار می‌ آید. موادی که برای بوتاکس کردن پیشانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند، حاوی مقادیر زیادی از سم بوتولونیوم هستند. این سم به از بین بردن چین و چروک‌ های صورت کمک شایانی می‌ کند.

در گذشته استفاده کردن از بوتاکس به موارد درمانی محدود می‌ شد اما امروزه در امور زیبایی نیز از بوتاکس بهره گرفته می‌ شود.

پژوهش‌ هایی در این زمینه صورت گرفته‌ است که بوتاکس را روشی با کمترین عوارض معرفی کرده‌ اند. با این حال نمی‌ توان به طور کامل به آن اعتماد کرد چرا که هر فرآیند زیبایی عوارضی هم دارد.

ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با بوتاکس کردن پیشانی، نحوه انجام آن، مزایا و عوارضی که این روش جوانسازی دارد آشنا کنیم. اگر به دنبال برترین کلینیک بوتاکس در اصفهان هستید ، می‌ توانید از خدمات کلینیک دکتر جواهر استفاده کنید.

نتایج حاصل شده از بوتاکس پیشانی - کلینیک دکتر جواهر

بوتاکس کردن پیشانی چه فرآیندی است و چگونه انجام می‌شود؟

بوتاکس پیشانی یکی از متداول‌ ترین روش‌ ها برای از بین بردن چین و چروک‌ های پیشانی است.، برای تزریق بوتاکس به پیشانی ابتدا محل مورد نظر زیر نظر پزشک شناسایی می‌ شود، سپس سم بوتولونیوم وارد سرنگ شده و از طریق سوزن به پوست تزریق می‌ شود.

این سم به بافت‌ ها و لایه‌ های زیرین پوست نفوذ کرده و حجم آن‌ ها را افزایش می‌ دهد. با افزایش حجم پوست چین و‌ چروک‌ ها به طور کامل از بین می‌ روند. در واقع سم بوتاکس باعث می‌شود که تولید مواد منقبض کننده عضلات به حداقل برسد. پس دیگر چین و چروکی هم در پیشانی ایجاد نخواهد شد.

معمولا حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا پزشک مربوطه بوتاکس پیشانی را انجام دهد.

باید بدانید که دارو های بوتاکس بر روی افرادی که‌ چین و چروک کمتری در قسمت پیشانی خود دارند ، تاثیر گذارتر است. این روش درمانی دوره نقاهت کوتاهی دارد. افراد پس از انجام بوتاکس می‌ توانند به فعالیت‌ های روزانه خود ادامه دهند و نیازی به استراحت کردن ندارند. البته لازم است که به مراقبت‌های بعد از بوتاکس پیشانی توجه بشود.

مزایای بوتاکس در پیشانی

بدون شک بوتاکس پیشانی دارای مزایای زیادی است که امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. اولین و مهم‌ ترین مزیتی که بوتاکس کردن پیشانی دارد این است که عضلات پیشانی فلج می‌‌ شوند.

بنابراین انقباض عضلات کاهش پیدا می‌کند و دیگر چین و چروکی بر روی پیشانی به وجود نمی‌آید. این کار منجر به بازگشت زیبایی از دست رفته یک فرد شده و جوانی پوست یک فرد را تضمین می‌کند.

بسیاری از افرادی که می‌ خواهند از شر تعریق در قسمت پیشانی خود خلاص شوند می‌ توانند از بوتاکس استفاده کنند چرا که ماده بوتاکس جلوی ایجاد چین و چروک‌ های شدید در قسمت پیشانی را می‌ گیرد.

البته برخی از افرادی که به سردردهای میگرنی دچار هستند نمی‌ توانند از این تزریقات استفاده کنند. به همین دلیل نمی‌ توان گفت که بوتاکس کردن پیشانی برای تمامی افراد مناسب است.

از دیگر مزایایی که بوتاکس پیشانی دارد می‌ توانیم به هزینه‌ های کم اشاره کنیم. نسبت به سایر روش‌ های جوانسازی ، بوتاکس کردن پیشانی نتایج سریعی را به دنبال دارد. این نتایج سریع با هزینه‌ های کم قابل دستیابی هستند. بدین منظور متقاضیان بوتاکس را جایگزین جراحی‌ های سخت و دشوار پوستی می‌ کنند.

خدمات بوتاکس پشیانی چه مزایا و معایبی دارد؟

عوارض بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی مانند هر نوع جراحی دیگری دارای عوارض است. یکی از مهم‌ ترین عوارض بوتاکس قرمزی و تورمی است که بعد از تزریق به وجود می‌ آید.

در واقع واکنش طبیعی بدن نسبت به فرآیند های غیر طبیعی است که قرمزی و تورم را به وجود می‌ آورد. این قرمزی و تورم پس از مدتی کوتاه از بین خواهد رفت. از دیگر عوارض بوتاکس می‌ توانیم به کبودی یا درد در ناحیه پیشانی اشاره کنیم.

در مواقعی هم ممکن است افراد سردرد و تهوع را تجربه نمایند. در این شرایط پزشک معالج شما داروهایی را تجویز می‌کند که مسکن هستند و میزان این عوارض را به حداقل می‌ رسانند. لازم به ذکر است که اگر بعد از تزریق بوتاکس از کمپرس‌ های یخ استفاده کنید، می‌ توانید دردهای ناشی از تزریق سم بوتاکس را کاهش دهید.

اگر بوتاکس پیشانی در فاصله دو ابرو تزریق شود، امکان به وجود آمدن افتادگی پلک وجود دارد.‌ بی حس شدن چهره و افتادگی ابرو نیز به دنبال بوتاکس کردن پیشانی بروز پیدا می‌ کنند.

واکنش‌ های کولینرژیک نیز دیگر عوارضی هستند که بوتاکس کردن به همراه دارد. اگر بدن شما به این واکنش‌ها دچار شود، لب‌ هایتان خشک خواهد شد.

افرادی که از سم بوتولونیوم نوع بی استفاده کرده‌اند، احتمالا به این عارضه دچار شوند. نیاز نیست نگران باشید چرا که عوارض بوتاکس کوتاه مدت هستند.

چه مراقبت هایی بعد از بوتاکس پیشانی لازم است؟

مراقبت های لازم بعد از انجام بوتاکس پیشانی چیست؟

ممکن است شما هم ‌جزو افرادی باشید که به دنبال روش‌ های رفع عوارض بوتاکس پیشانی هستید. راهکارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که هر کدام به نوعی می‌توانند عوارض پس از بوتاکس را کاهش دهند.

افرادی که می‌ خواهند عوارض بوتاکس را کاهش دهند، باید به مراقبت‌ های بعد از انجام بوتاکس پیشانی که در ادامه ذکر شده‌اند، توجه داشته باشند:

افرادی که به تورم، کبودی یا قرمزی دچار شده‌ اند نیاز نیست نگران باشند. این افراد می‌ توانند پس از چند ساعت ناحیه آسیب دیده را با کمپرس‌ های یخ درمان کنند. کبودی هم چند روز بعد به طور آهسته از روی پوست محو می‌ شود. پس نیاز به راهکار های درمانی آن چنانی در این موارد نیست.

افرادی که مجاز به بوتاکس کردن پیشانی نیستند چه گروهی هستند؟

چه کسانی نباید از بوتاکس پیشانی استفاده نمایند؟

پس از این که با مزایای بوتاکس پیشانی آشنا شدید، باید بدانید که کدام افراد نمی‌ توانند از این تزریقات برای جوان کردن پوست پیشانی خود استفاده کنند. از جمله آن‌ ها می‌ توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ماندگاری بوتاکس پیشانی

بوتاکسی که برای پیشانی تولید شده است، در برند های مختلفی به فروش می‌ رسد. عوامل متعددی وجود دارند که می‌ توانند ماندگاری بوتاکس در پیشانی را افزایش یا کاهش دهند. هزینه تزریق بوتاکس پیشانی با توجه به نوع برند تولید کننده مشخص می‌ شود.

متابولیسمی که بدن هر فردی دارد، زبان بدن هر فرد، میزان فعالیت‌ های روزانه و میزان ورزش توسط هر فرد در روز ، تعداد دفعات تزریق بوتاکس ، میزان ژلی که تزریق شده است و میزان تحمل افراد می‌توانند ماندگاری بوتاکس را تحت تاثیر قرار بدهند‌.

آنچه که مهم است این است که شما بهترین پزشک را برای بوتاکس در اصفهان انتخاب کنید. سپس زیر نظر این پزشک جوانسازی پوست خود را انجام دهید. آن وقت خواهید دید که ماندگاری بوتاکس چقدر مطلوب است.

در مجموع ، عمر بوتاکس بین ۳ الی ۱۲ ماه متغیر است. با انتخاب برترین برندها و با انتخاب پزشکی ماهر می‌توان میزان عمر بوتاکس را افزایش داد‌

هزینه بوتاکس پیشانی در کلینیک زیبایی چه قدر است؟

هزینه بوتاکس پیشانی

امروزه هزینه‌ های ثابتی برای انجام تزریقات بوتاکس در نظر گرفته نشده‌ اند. این هزینه‌ ها از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. با توجه به میزان بوتاکسی که قرار است تزریق شود و با توجه به دستمزد پزشک هزینه‌ تزریق بوتاکس پیشانی متغیر خواهد بود‌.

معمولا افراد به دنبال پزشکی ماهر هستند تا بتوانند نتایجی فوق العاده را از تزریق بوتاکس دریافت کنند. بدون شک انتخاب پزشکی ماهر باعث می‌ شود که هزینه‌ های تزریق بوتاکس نیز افزایش پیدا کنند. از سوی دیگر برندهای مختلفی وجود دارند که ژل بوتاکس را تولید می‌کنند.

هر کدام از این برندها قیمتی خاص را برای این ژل‌ها در نظر گرفته‌اند. با انتخاب برترین ژل بوتاکس مسلما هزینه‌های انجام بوتاکس نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

شما می‌ توانید با هزینه‌ هایی مناسب در کلینیک دکتر جواهر انواع خدمات لیزر ، بوتاکس و فیلر لب در اصفهان را انجام دهید و دیگر نگران زیبایی و شادابی پوست خود نباشید.

سخن آخر

در این مطلب در مورد بوتاکس پیشانی ، مزایا و عوارض آن با شما صحبت کردیم. در بوتاکس صورت ابتدا سمی به نام بوتولونیوم وارد بافت‌های پوستی می‌شود‌. این سم می‌تواند ماهیچه‌ها را فلج کرده و چین و چروک پیشانی را کاهش دهد‌.

عوارضی همچون درد ، حالت تهوع ، تورم ، کبودی و سردرد می‌ توانند پس از انجام بوتاکس در پیشانی ظاهر شوند. اگر تزریقات این چنینی را زیر نظر کلینیک دکتر جواهر انجام دهید، از نکات مراقبتی پس از عمل نیز برخوردار خواهید شد.

هزینه بوتاکس کردن پیشانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در مقاله در مورد آن صحبت کردیم. افراد باردار، افراد مبتلا به بیماری‌ های قلبی و عروقی و افراد زیر ۱۸ سال نمی‌ توانند بوتاکس را انجام دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *